مسیر 1.2 کیلومتری میدان پرواز به سمت دهکده ساحلی کیش که تک بانده بود با اصلاح و بهساری مهندسی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، مسیر 1.2 کیلومتری میدان پرواز به سمت دهکده ساحلی که در گذشته به صورت تک باند و فاقد روشنایی کافی بود با اصلاح مهندسی و بهسازی 100 درصد آماده بهره برداری شد.

مهدی کشاورز در حاشیه افتتاح این مسیر با اشاره به اینکه برای بهسازی این مسیر 155 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت عمران، آب و خدمات کیش هزینه شده است افزود: این مسیر به طول 1.2 کیلومتر و عرض 20 متر در سه باند با نصب تمامی علائم راهنمایی و رانندگی، نصب روشنایی و خط کشی استاندارد به بهره برداری رسیده است.

کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور از اهداف اصلاح و بهسازی این مسیر به عنوان یکی از مطالبات مردمی از جمله مواردی است که کشاورز به آن اشاره کرد.

وی تاکید کرد: تمامی طرح های شهری که به عنوان نیازهای اولیه و ضروری شناخته می شوند و مطالبه مردمی هستند در اولویت و دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش بنابر میزان بودجه قرار داده شده است.

بنابر گزارش سازمان منطقه آزاد کیش،  با هدف تامین روشنایی این بلوار پس از خاک برداری، کابل کشی و اجرای فنداسیون پایه های روشنایی و چراغ های خیابانی LED  با رویکرد کاهش مصرف انرژی در طول مسیر نصب شده است.

همچنین در جهت زیبایی بصری حاشیه بلوار پس از خاکبرداری و تسطیح و اجرای شبکه آبیاری با کاشت درختچه و بوته های گل متنوع در مجموع ده هزار متر مربع فضای سبز ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 3067
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.