شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اعتبارتقریبی صد میلیارد ریال در حال احداث پارک جدید رفاهی ورزشی، تفریحی و آموزشی در شهرک رز میباشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، در راستای ایجاد فضای مناسب رفاهی، ورزش، تفریحی، آموزشی و سرگرمی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال پارک جدیدی در شهرک رز ایجاد می شود.
بر اساس این گزارش این پارک بیش از 7500 متر مربع مساحت داشته  و شامل فضاهای ورزشی، نظیر زمین اسکیت، فوتبال، والیبال، بدمینتون و مسیر پیاده روی بوده که در آینده مجهز به غرفه های خدماتی و مهد کودک نیز خواهد بود .
مکان ویژه احداث این پارک جانمایی شده و مراحل مقدماتی جهت شروع  عملیات اجرایی در حال پیگیری می باشد که در نظر است تا پایان سال بخش عمده ای  از این پارک تکمیل و افتتاح گردد.

انتهای پیام/

کد خبر : 3256
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.