همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر کلنگ احداث پارک جدید در شهرک رز باحضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش و جمعی از مسئولین کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در این آیین با اظهار کرد: پارک شهرک رز در زمینی به مساحت 7500 متر مربع با اعتباری حدود 100 میلیارد ریال با امکاناتی نظیر زمین چمن مصنوعی، زمین اسکیت، والیبال، بدمینتون و فضای بازی کودکان احداث می شود.

ایجاد امکاناتی نظیر غرفه های خدماتی، پارکینگ و مهد کودک از دیگر خدماتی است که به منظور رفاه حال ساکنان این منطقه در دستور کار شرکت عمران کیش قرار دارد.

در ادامه بازدیدهای صبح امروز از طرح های آسفالت معابر در منطقه 7صدف نیز بازدید شد در این طرح ها که بهره برداری آن به تازگی آغاز شده است به گفته نظرپور معابر محدود به مساحت حدود 11 هزار مترمربع در قالب های اجرای آسفالت و کفپوش بتنی سطوح فرعی و پیاده رو با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال به انجام رسیده است. و تا پایان سال نیز حدود 20 هزار متر مربع به مساحت فعالیت های روکش و آسفالت معابر و خیابان ها افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 3285
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.