مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اشاره هزینه کرد اعتبار یک هزار و 500 میلیارد ریالی عمرانی در فصل اول سال 1401 گفت: با درخواست 4 هزار و 300 میلیارد اعتبار مجدد عمرانی در آذر ماه سال جاری موافقت شد که به این واسطه شاهد سرعت گرفتن عملیات عمرانی در سطح جزیره بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدارآریا، محسن نظرپور در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی جزیره کیش که با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش و جمعی ازمسئولان صبح امروز انجام شد در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اعتبارات اختصاص یافته به فعالیت های شرکت عمران در سال جاری و سال آینده با اشاره به اینکه در ابتدای سال یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار عمرانی اختصاص یافته هزینه شد اظهار کرد: اعتبار مصوب شده در سه ماهه ابتدای سال هزینه شد و پس از آن با درخواست 4 هزار و 300 میلیارد شرکت موافقت و اعتبارات از برج 9 اختصاص یافت که از این ماه عملیات عمرانی در سطح جزیره نیز به این واسطه سرعت گرفت.

وی افزود: امیدواریم که تا پایان سال تمام این اعتبار جذب و عملیات عمرانی تا نوروز بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح جزیره انجام شود.

نظرپور اعتبار عمرانی درخواستی این شرکت در سال آینده را بیش از 8 هزار میلیارد ریال برشمرد و افزود: در صورت موافقت با این میزان اعتبار شاهد نوسازی گسترده در بافت های مختلف شهری کیش خواهیم بود.

وی نوسازی مدارس جزیره کیش را از رویکردهای مثبتی ارزیابی کرد که در سال جاری در جزیره کیش اتفاق افتاد و افزود: در سال جاری با اعتبارات اختصاص یافته اتفاقات خوبی در حوزه عمرانی و زیرساختی جزیره کیش روی داد که امیدواریم با اعتبارات سال آینده این روند همچنان ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت عمران کیش همچنین در خصوص بهسازی فضاهای فرسوده نیز با اشاره به اینکه تمامی فعالیت های عمرانی در بافت های فرسوده به ویژه روستای باغو با انجام کارشناسی و توجه ویژه به قدمت و مسائل تاریخی این بافت ها اتفاق می افتد خاطر نشان کرد: شهروندان در خصوص بافت های تاریخی اطمینان داشته باشند که تمامی موارد زیست محیطی و تاریخی بافت های مذکور مورد توجه قرار داشته و نوسازی این بافت ها با انجام کارشناسی های دقیق صورت می گیرد.

جابجایی یکی از پل های عابر پیاده به پاندا مارکت و بهسازی دیگر پل ها جهت استفاده گردشگران و شهروندان در ایام نوروز از دیگر مواردی است که نظرپور به آن اشاره کرد.

آغاز عملیات اجرایی پارک جدید شهرک رز، بازدید از طرح های عملیات آسفات معابر و پیاده روهای فاز 7 شهرک صدف کیش و بازدید از ساختمان جدید دادگستری کیش با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش از آن ها بازدید شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 3286
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.