ساختمان جدید فرودگاه کیش با حضور فرمانده پلیس فرودگاه های کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، سردار عقیلی در آیین افتتاح ساختمان جدید پلیس فرودگاه کیش با اشاره به اینکه فرودگاه های جمهوری اسلامی ایران امروز امن ترین فرودگاه های جهان است اظهار کرد: پلیس در 59 فرودگاه کشور عهده دار تامین امنیت مسافران، شرکت های هواپیمایی، کارکنان، بدرقه کنندگان است.

وی  افزود: امروز این افتخار را داریم که در کنار سایر یگان های فراجا در صنعت هوانوردی خدمتگزار مردم باشیم و بخشی از امنیت هوایی و محوطه های فرودگاهی 59 فرودگاه در سطح کشور بر عهده همکاران ما قرار دارد.

سردارعقیلی با بیان اینکه فرودگاه کیش در زمره فرودگاه های پرتردد کشور قرار دارد ادامه داد:  فرودگاه کیش سومین فرودگاه پر تردد کشور است و با امکانات محدود تامین امنیت این حجم از پرواز کار فوق العاده  و قابل تقدیری است که در کیش انجام می شود.

وی با تقدیر از رئیس پلیس فرودگاه کیش و تعامل بین بخشی در جزیره کیش افزود: به رغم کمبودها در تجهیزات پلیس فرودگاه کیش توانسته است ماموریت خود را به خوبی انجام دهد و این اراده، آمادگی و تعامل بین بخشی سازمان و پلیس و دیگر مسئولان در کیش برای حفظ نظم و امنیت و خدمات رسانی به مردم قابل تقدیر است.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور به طرح نوروزی پلیس نیز اشاره کرد و افزود: کیش یکی از مناطق پرتردد کشور است و در تعطیلات نوروزی 1402نیز شاهد حضور گردشگران بسیاری از سراسر کشور خواهد بود و باید تمهیدات لازم اتخاذ شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ویژگی های این منطقه مهم باید برنامه ریزی های لازم برای فرودگاه کیش در نظر گرفته شود.

110 میلیارد ریال اعتبار ساخت ساختمان جدید پلیس فرودگاه کیش

عزت الله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه ومدیریت بنادر و فرودگاه های کیش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه برای ساخت این پروژه حدود 110 میلیارد ریال هزینه شده است گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 متر مربع و زیربنای 750 متر مربع در دو طبقه ساخته شده است.

وی افزود: جزیره کیش با بیش از 3 میلیون و 500 هزار مسافر در سال یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور است و مقوله تامین امنیت در فرودگاه از مهمترین مسائلی است که بر عهده پلیس فرودگاه کیش قرار دارد.

محمدی ادامه داد: از زمان استقرار پلیس در فرودگاه، پلیس به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با توسعه فرودگاه و احداث باند و ترمینال جدید فرودگاه کیش این ساختمان نیز در مدت یک سال آماده شد و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

در آیین بهره بردار ی از این طرح حجت الاسلام علیرضا بی نیاز امام جمعه ، سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه کیش حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 3379
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.