مدیرعامل شرکت افسانه سازان آینده کیش گفت: تاکنون 17 هزار متر مربع سازه جدید در بخش تجاری پروژه شهر افسانه ای کیش احداث شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از عصر توس، علی موقر اظهار کرد: عملیات تجهیز و نوسازی کارگاه پروژه بزرگ گردشگری پدیده در کیش با اعتباری حدود ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار در طی ۴ ماه گذشته انجام شده است.
وی افزود: در این مسیر تجهیزات مختلفی در حوزه مکانیکی، برقی و عمرانی تهیه و یا در کارگاه نوسازی شده است.
وی تهیه تجهیزات مورد نیاز برای نوسازی ۱۲ تاور کرین با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان را از جمله اقدامات انجام شده خواند و گفت: برای تجهیز خوابگاههای نیروهای کاری مستقر در پروژه علاوه بر لوازم خوابگاهی و رفاهی، تنها در یک مورد ۳۰۰ عدد کولرگازی خریداری و مستقر شده است.
موقر مساحت کارگاه عملیاتی پروژه پدیده در کیش را ۱۱۰ هزار مترمربع خواند و تاکید کرد: متاسفانه بدلیل توقف عملیات اجرایی در ۸ سال گذشته بخش زیادی از تجهیزات و امکانات و ماشین آلات با توجه به شرایط خاص آب و هوایی جزیره کیش دچار پوسیدگی و تخریب شده اند و بخش دیگری نیز بدلایلی از محل کارگاه خارج شده است.
وی همچنین از خرید ۱۰۰ هزار تن مصالح خشک برای پروژه در ماههای اخیر خبر داد و گفت: علاوه بر این ۴۵۰۰ تن میلگرد نیز برای اجرای پروژه خریداری شده است که بصورت مستمر وارد کارگاه می شود.
مدیرعامل شرکت افسانه سازان آینده کیش از اجرای ۶ هزار متر مربع بتن ریزی در هفته های اخیر در این پروژه خبر داد و گفت: در فاز اول کار تکمیل پروژه مرکز تجاری پدیده در دستور کار قرار گرفته است که با زیربنای ۲۶۸ هزار مترمربع احداث خواهد شد.
وی از بکارگیری ۱۲۰۰ نفر نیروی انسانی اعم از مهندسان و معماران و کارگران و نیروی اجرایی و خدماتی درقالب این پروژه در هفته های اخیر خبر داد و خاطر نشان کرد: با تمهیدات مدیریتی کار در پروژه بصورت شبانه روزی در همه روزهای بدون درنظر گرفتن تعطیلات انجام می شود که جای تقدیر و تشکر از همه عوامل مستقر در کارگاه پروژه شهر افسانه ای کیش را دارد.

کد خبر : 3567
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.