همزمان با سراسر کشور، ساکنان جزیره کیش با فریادهای الله اکبرحضور هزاران نفری خود در صف نخست انقلاب را به رخ دشمنان کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار؛ ساکنان و گردشگران جزیره کیش در حضوری هزاران نفری پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی دشمنان انقلاب اسلامی در جهان دادند.

بنابراین گزارش مردم و مسئولان با فریادهای الله اکبر، مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود،ما ملتی دلاوریم پیرو امر رهبریم، ماذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، دست خدا بر سرما خامنه ای رهبرما، با حمل پلاکاردهایی منقش به شعارهای انقلابی به جهانیان نشان دادند که مردم برای حمایت از نظام انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن که با هدیه هزاران فرزندان رشید ایران اسلامی به ثمر نشسته است هیچگاه از پای نخواهند نشست و پاسخ هر یاوه گویی دشمن را خواهند داد.

راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن در جزیره کیش با حضور حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور، جمعی از علمای بیوت مراجع، امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی، آقایان کفاشیان و تاج و حضور گسترده و پرشور ساکنان و گردشگران جزیره کیش از میدان ساحل تا اسکله تفریحی بزرگ کیش برگزار شد.

در پایان راهپیمایی قطعنامه راهپیمایان قرائت و با فریادهای الله اکبر حاضران در مراسم تایید شد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.