بسیج جامعه اساتید با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هر رای مردم را تیری بر قلب دشمن، خلق حماسه ای سیاسی و برگ زرین دیگری در کارنامه افتخار آفرین ملت بزرگ ایران برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار در این پیام آمده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«انَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ«(قرآن کریم سوره رعد).

 

انتخابات جلوه‌ای از حیات جامعه است، نماد حضور و مشارکت با نشاط مردمی است و به تعبیر حضرت امام (قدس سره) شرکت در انتخابات وظیفه الهی، ملی و انسانی است. «مقام معظم رهبری مدظله العالی»

بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و به گواه تاریخ، آرمان‌ها و اهداف این انقلاب علی‌رغم کارشکنی‌ها و ایجاد موانع از سوی استکبار جهانی، به لطف الهی و در سایه توجهات حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) و هدایت‌های پیامبر‌گونه امام خمینی‌(ره) و رهبری مقام معظم رهبری مدظله العالی، راه خود را به درستی طی نموده است و از مصادیق بارز این ادعا تشکیل یک نظام مردمی مبتنی بر اصول و مبانی اسلامی و درعین حال حضور آحاد ملت شریف، نجیب و مقاوم ایران در تعیین سرنوشت …

بنا به فرموده حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري شركت در انتخابات وظيفه شرعي، قانوني، ملي و حق هر ايراني است كه براي تعيين سرنوشت خود با حضور در پاي صندوق‌هاي رأي به تكليف خويش عمل كند.

انتخابات تبلور مشارکت همه جانبه مردم عزیز در تعیین  سرنوشت خود و تجلی حضور آگاهانه ملت بزرگوار در صحنه و لبیک پرطنین و انقلابی در خلق حماسه سیاسی است.

در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد، در سالی كه به نام تولید پشتبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفته است حضور گسترده و سرنوشت ساز ملت بزرگ ایران، برگ زرین و افتخارآفرین دیگری در تحقق حماسه سیاسی خواهد بود.

ملّت بزرگ ایران ملّتی هوشیار ، بیدار ، عازم و پُرانگیزه‌ است و با حضورش در همه صحنه ها به جمهوری اسلامی اقتدار بخشیده و بین دوست و دشمن جایگاهی یافته که دوستان از موفقیت هایش شاد و دشمنان از پیروزی ها و الگوی مقاومت بودنش به وحشت افتاده اند. اکنون این ملت برای حفظ اقتدار خود، قصد دارد با انتخاب فردی با ایمان و توانمند گامی اساسی در پیشبرد اهداف اسلام و کشور بردارد.

مرکز بسیج اساتید بر خود لازم می داند نکاتی را به ملت عزیز و بزرگ ایران  یادآور شود:

1- همه می دانند انتخابات و مشارکت مردم، از جهت وجهه‌ی بین الملل  نشان‌دهنده‌ی اقتدار و پشتوانه ملّی نظام است .

2- پیروزی های اخیر مقاومت در بخش های مختلف فلسطین مرهون هوشیاری، ملت ایران اسلامی است.

۳- اکنون ملت در آستانه انتخاب کاندیدایی متقی ، متعهد، کارآمد و دلسوز است تا کشور را به عدالت و رفاه مورد نظر امامین انقلاب برساند .

۴-بر همگان روشن است ما دشمنانی داریم که حرکت به جلو را برای ملت ما نمی پسندند لذا با حضور حداکثری باید دشمن را در مقطع کنونی ناامید سازیم.

حضور در پای صندوق رأی و صف‌های پرشور، آمریکا را عصبانی و ناراحت می‌کند

هر رأیی که در صندوق ریخته می‌شود، تیری بر قلب دشمنان است

رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در ۲۸ خردادماه جاری به فرد انقلابی، ولایی، دلسوز، مردمی، کاردان و اصلح حلال بسیاری از مشکلات است.

هرکس دوست‌دار ایران است، در انتخابات مشارکت کند

کد خبر : 2459
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.