ساکنان جزیره کیش در حضوری شکوهمند بار دیگر آرمان های نظام، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب را پاس داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، امام جمعه کیش درحاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار ما حمایت از آرمانهای، شهدا، امام راحل ورهبر معظم انقلاب را از جمله مواردی عنوان کرد که زمینه ساز حضور گسترده و باشکوه ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی 22بهمن است و اظهار کرد: مردم مانند 44 سال گذشته در صحنه حاضر هستند و برای حمایت از آرمان های انقلاب و عزت و شکوه ایران اسلامی ایستاده اند و به دشمنان اجازه یاوه گویی نداده و اجازه نمی دهند کسی بین آن ها وانقلاب فاصله بیاندازند.

اقتدار انقلاب در قاب حضور شکوهمند مردم

سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش نیز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما، شکوه حضور مردم را بی مانند برشمرد و افزود: برخلاف انتظار دشمنان و یاوه پردازان مردم با قدرت، اقتدار و شکوهمند در این راهپیمایی حضور یافته و نشان دادند که در برابر دشمنان از انقلاب و آرمان های آن صیانت می کنند.

وی افزود: مردم امسال بیش از سال های دیگر و با شور و حرارتی وصف ناشدنی در صف اول حمایت از نظام ایستاده اند.

تیردشمنان برای ناامید کردن مردم به سنگ خورد

سرهنگ محمد میرزاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حضور این مردم به خائنان به کشور و یاوه سرایان نشان داد که با تمام توطئه هایی که برای کشور ایران اندیشیده اند، تیرشان به سنگ خورده و مردم چون همیشه پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و از کوچک و بزرگ، پیروجوان و زن و مرد حرف برای گفتن دارند و امروز آمده اند تا حرفشان را با عمل نشان دهند.

وی افزود: این حضور با شکوه پیام به کسانی است که می گفتند مردم ایران به اسلام و مبانی دینی اعتراض دارند اما می بینیم که چهره واقعی مردم ایران امروز به وضوع مشخص است و مردم آمده اند تا در جشن انقلاب شرکت کرده و بیعتی دوباره با نظام و آرمان های انقلاب، امامین انقلاب و شهدا داشته باشند.

ورزشکاران پرچمدار و افتخار آفرین همه میدان های مبارزه با دشمنان هستند

رضا شجیع رئیس فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: امروز در راهپیمایی 22 بهمن جزیره کیش حضور یافته و شکوه اقتدار و عزت انقلاب را در حضور گسترده مردم به وضوح شاهد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال به رغم توطئه ها وکارشکنی های دشمنان، حضور مردم گسترده تر و باشکوه تر از سال های گذشته است افزود: این حضور پاسخ محکم وکوبنده ای است به شیطنت بیگانگان و دشمنان و پاسخ دندان شکنی به کسانی که در تلاش بودند تا مردم را نسبت به انقلاب مایوس و ناامید کنند و امروز خود ناامید شده اند.

شجیع با بیان اینکه جامعه ورزش کشور که همواره پرچمدار میدان ها و عرصه رقابت های جهانی بوده اند مانند دیگر اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته اند افزود: جامعه ورزش کشور پرچمداران غرور و افتخار کشور هستند و همانگونه که در میادین بین المللی پرچم ایران اسلامی را به اهتزار در می آروند در چنین روزهایی نیز در کنار ملت هستند و برای کشور افتخار آفرینی می کنند.

کد خبر : 3334
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.