رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس امسال به نام طوفان الاحرار نامگذاری شده است گفت: طوفان الاقصی ضربه ای سنگین و فراموش نشدنی بر پیکره رژیم جعلی صهیونیست بود و آینده فلسطین در دست مردم این کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، حجت الاسلام محمد حسن اختری در سخنرانی پیش خطبه های پیش نماز جمعه کیش با تقدیر از حضور گسترده مردم کیش در راهپیمایی روز قدس و محکوم کردن جنایت های اخیر رژیم غغاثب اسرائیل اظهار کرد: طوفان الاحرار و مبارززه مردم آزاده جهان با رژیم صهیونیستی اسرائیل از دستاوردهای طولافان الاقصی است که از 6 ماه پیش آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه با طوفان الاحرار تمامی مردم آزاده جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه برخاسته اند افزود: در 70 سال گذشته جهان شاهد ظلم و ستم رژیم غاصب اسرائیلی به مردم فلسطین بود اما کشورهای اسلامی و عربی جرات اظهار نظر نداشته اما امروز در کنگره آمریکا و در پایتخت کشور جنایت پیشه انگلیس و سلطه گر آمریکا شاهد ایجاد طوفان هایی هستیم که پرچم کشور خود را به حمایت از مردم فلسطین به آتش می کشند.

وی با بیان اینکه امروز محور مقاومت در سوریه، عراق، لبنان و فلسیطین توانسته است دشمن را ذلیل و زمینگیر کند تاکید کرد: رزمندگان یمن، انگلیس و آمریکا را در دریای سرخ گرفتار کرده اند و این نمونه توسعه مقاومت است.

حجت الاسلام اختری تاکید کرد: امروز وظیفه همه علمای اسلام و رهبران دینی است ه هر گونه ارتباط با اسرائیل را تحریم کرده و با فتوای صریح اعلام کنند هر گونه ارتباط با اسرائیل حرام است.

وی خاطر نشان کرد: آینده فلسطین در دست مسلمانان فلسطین است و این وعده خداست که محقق خواهد شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5244
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.