بخشدار کیش گفت: روز قدس، نماد صف‌بندی حق علیه باطل و اتحاد و همدلی مسلمانان جهان اسلام در برابر ظالمان است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، محبوبه کرمی در پیامی با گرامیداشت روز جهانی قدس از ساکنان و گردشگران برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

حضرت امام خمینی (ره)

با سلام به ارواح طیبه شهدا و روح مطهر امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی که روز قدس، یادگار ایشان برای صف‌بندی حق علیه باطل و نماد اتحاد و همدلی مسلمانان جهان اسلام در برابر ظالمان است.

حضور باشکوه و گسترده مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس، تبلور همبستگی امت اسلامی در تحقق یکی از اساسی‌ترین آرمان‌های جهان اسلام، که همان آزادی قدس شریف است.

مسلمین جهان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان، نفرت خویش را از رژیم منحوس، نامشروع و ظالم صهیونیستی اعلام کرده و بر ایستادگی کامل تا تحقق حقوق حقه مردم مظلوم فلسطین تاکید می‌نمایند.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم شریف در ماه پر برکت رمضان و گرامی‌داشت یوم‌الله روز جهانی قدس، با محکوم نمودن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان و حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، از آحاد مردم ولایتمدار و معزز بخش کیش دعوت می‌کنم تا همگام با سایر هموطنان ایران اسلامی و مسلمانان جهان، بار دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و امید تازه‌ای را در دل مردم مظلوم فلسطین اشغالی و غزه که این روز‌ها آماج حملات بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته‌اند، ایجاد نمایید.

به فضل الهی و به برکت خون شهدا، شاهد پیروزی ملت مظلوم فلسطین، نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف خواهیم بود چرا که وعده الهی اینست: إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدامَکُم.

محبوبه کرمی

بخشدار کیش

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر : 5237
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.