امام جمعه کیش با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال فتنه‌ای جدید در غزه است، گفت: اقدامات امریکا برای ایجاد یک بندر در قبرس به بهانه کمک رسانه به مردم غزه یک فتنه دیگر است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، حجت الاسلام «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: ژست پوچ حقوق بشر امریکا برای همه عیان شده است؛ اگر آنان به دنبال حمایت از مردم غزه بودند، پس چرا آتش بس را وتو کردند.

وی ادامه داد: تلاش غربی‌ها برای ایجاد یک بندر جدید در قبرس به بهانه کمک رسانه به غزه یک فتنه‌ای دیگر است که منافع رژیم صهیونیستی را در فلسطین تامین می‌کند.

امام جمعه کیش با مناسب ارزیابی کردن اقدامات دولت بیان کرد: دستاوردهای دولت باید از طریق رسانه‌ها برای امیدآفرینی به مردم بازگو شود.

وی بر ضرورت توجه به معیشت مردم نیز تاکید کرد و گفت: اقدامات موفق دولت باید در بهبود وضعیت معیشتی مردم ظاهر شود و مردم آن را در سفره‌های خود حس کنند.

حجت الاسلام بی‌نیاز همچنین ماه رمضان را ماه مهربانی و مهمانی خداوند دانست و خاطر نشان کرد: در این ماه مبارک باید چهره فرهنگی و مذهبی کیش بیش از پیش نمایان شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 5115
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.