رئیس فدارسیون تنیس با اشاره به برگزاری مسابقات فیوچرزپس از یک دهه گفت: این مسابقات دی ماه امسال در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، داوود عزیزی در نشست خبری با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای برگزاری مسابقات فیوچرز بعد از یک دهه در کشور، خاطرنشان کرد: با مذاکراتی که با منطقه آزاد کیش انجام شده مسابقات فیوچرز دی امسال در کیش برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: برگزاری سه هفته مسابقات فیوچرز در حدود ۲ میلیارد تومان هزینه دارد و با منطقه آزاد کیش و اسپانسر صحبت‌هایی انجام شده است و هفته آینده موضوع نهایی می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه چند سالی رقابت‌های لیگ برگزار نشده است، گفت: سال قبل با حضور ۴۸ تیم لیگ در سطح برتر به مدت دو هفته و متمرکز در تهران برگزار شد.

 

کد خبر : 2803
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.