معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به حضور تیم ملی در جام جهانی و توطئه ها به سمت ایجاد یاس و ناامیدی علیه ایران در مستطیل سبز سوق داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، سید محمد پولادگر روز پنجشنبه در گردهمایی روسای فدراسیون های ورزشی با حضور وزیر ورزش اظهار کرد: هنجارشکنی های که در حوزه ورزش روی داده نظرات دشمن را به خود جلب کرده و همه آنها برای استفاده از این غفلت ها متمرکز کرده و  به همین همه باید کمک کنیم این شرایط به سمت پاسداشت از نمادهای ملی سوق داده شود.
وی افزود: هم اکنون تیم ملی در صحنه خطیر و مهمی قرار دارد و به همین دلیل همه توطئه های دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی در مستطیل سبز سوق داده شده است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزرات ورزش و جوانان با بیان اینکه در این بین برخی از افراد و دوستان خود را رایگان در اختیار دشمن قرار داده اند افزود: به منظور پشتیبانی از تیم ملی  همه باید کمک کنیم فوتبالیست ها با اقتدار و دل و قرص، سربلندی تازه ای را برای مردم ایران در آوردگاه جام جهانی رقم بزنند.

بانوان، پیشگام کسب سهمیه المپیک
وی با اشاره به کسب اولین سهیمه المپیک توسط هانیه رستمیان در رشته تیراندازی در مسابقات جهانی مصر افزود: این مساله نشان از پیشگامی ورزش بانوان در کشور بوده که در نتیجه حمایت از این قشر به عنوان بخش مهمی از جامعه به دست آمده است.
پولادگر یاداور شد: امسال مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار و قهرمانان به صورت جداگانه برگزار شده که نشانه دیگری از توجه دولت به حوزه ورزش زنان در دولت سیزدهم است.
وی افزود:  قهرمانی تیم کشتی در جام جهانی آذربایجان،  قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره و هشتمین قهرمانی تیم والیبال نشسته، اولین طلاهای تیم ملی دختران و پسران در دو و میدانی قهرمانی آسیا از دستاوردهای ورزشکاران کشور از سال جاری است.

 

کد خبر : 3007
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.