رضا شجیع مشاور ومدیر کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حکم حمید سجادی ورزش ورزش و جوانان به عنوان رئیس فدراسیون تازه تاسیس ورزش های دریایی ساحلی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، در آیین هم اندیشی روسای فدراسیون های ورزشی که با حضور وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های مختلف ورزشی در کیش برگزار شد دو فدراسیون ورزش های بادبانی با ریاست خسرو ابراهیمی و فدراسیون ورزش های دریایی ساحلی به ریاست رضا شجیع منصوب شدند.

در این مراسم رضا شجیع از برگزاری 52 رویداد ورزشی ملی و بین المللی در جزیره کیش خبرداد و افزود: جزیره کیش دارای ظرفیت های بی نظیری است که سنگ بنای آن در سال های گذشته در کیش ایجاد شده است.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با شرکت هواپیمایی ایران یر در راستای ایجاد خط پروازی بین کیش و دبی افزود: در صورتی که این خط پروازی ایجاد شود در میزبانی از رویدادهای بین المللی بر ظرفیت کیش افزوده خواهد شد.

شجیع به ظرفیت اقامتی کیش اشاره کرد و افزود: کیش دارای 52 هتل فعال و 50 هتل در دست احداث است که 2 درصد از ظرفیت اتاق های هر هتل به سازمان منطقه آزاد کیش اختصاص داردو با این ظرفیت کیش قادر خواهد بود میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی بسیاری را میزبانی کند.

ظرفیت تامین بخشی از هزینه های مربوط به جوایز مسابقات مانند جایزه 45 دلاری تنیس و 80 میلیون تومانی اسکواش توسط بخش خصوصی کیش از دیگر مواردی است که رئیس فدراسیون ورزش های دریایی ساحلی به آن ها اشاره کرد.

حمایت وزارت ورزش از اتمام پروژه استخر قهرمانی و ورود این ظرفیت به چرخه ورزش های ملی و بین المللی کشور از مواردی بود که در این نشست شجیع به آن اشاره و خاطر نشان کرد: زمینی برای ساخت ورزشگاه پیشرفته ورزش هاعی ساحلی و استقرار فدراسیون ملی ورزش های ساحلی و دریایی کشور در کیش اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

 

 

کد خبر : 3011
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.