تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان با ۱۶ ورزشکار در جزیره کیش اردو زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، این اردو از امروز یکشنبه ۱۸ دی ماه تا دوشنبه سوم بهمن ماه با حضور ورزشکاران منتخب در مجموعه المپیک کیش جهت کسب آمادگی ملی تیم برای مسابقات ۲۰۲۳ کاپ آسیا به میزبانی چین تایپه برگزار می شود.

رضا شبانی، محمد حسین گلشنی، نیما نادری و ارشک فاضل در بخش آقایان و مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، رویا نوریان و مهتا عبدالهی در بخش بانوان ریکرو به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

محمد صالح پالیزبان، آرمین پاکزاد، محمد معدن‌دار و میلاد رشیدی در بخش کامپوند آقایان و گیسا بایبوردی، حانیه اسلامی، پریسا سپاهانی و بینا عاشق‌زاده در بخش کامپوند بانوان به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند.

سونگ چیل هونگ به عنوان سرمربی و مهسا بدخشان، امین پیرعلی و مجید قیدی مربیان تیم ملی در این اردو حضور دارند؛ امین کاظم پور به عنوان مربی بدنساز و مجتبی تاج به عنوان روانشناس تیم، ملی پوشان را در اردوی جزیره کیش همراهی می‌کنند.
کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و چهار برابر میزان جهانی است‌؛ اکنون ۴۶ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی در آن فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

 

 

کد خبر : 3192
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.