رقابت های تور جهانی کمتر از ۱۸ سال تنیس با معرفی مجارستان و ترکیه به عنوان قهرمان پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، آخرین روز رقابت های تور جهانی کمتر از ۱۸ سال در مجموعه المپیک کیش برگزار شد و تنیسورها برای کسب عناوین برتر با هم دیدار کردند .

در فینال انفرادی پسران ، گیوری لورانت از مجارستان با نتیجه (۰-۶ و ۰-۶ ) خایبایوف از ازبکستان را برد و برای دومین هفته متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، نماینده ازبک نائب قهرمان شد و احمت آتابای از ترکیه به همراه دیگر هموطن خود در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش دختران نیسان جان از ترکیه با نتیجه ( ۳-۶ و ۱-۶ ) آنا کارتسوا از روسیه را برد و با این نتیجه عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. نماینده روسیه دوم شد و زینب اربکان و ایماک بوداک از ترکیه نیز مشترکا سوم شدند.

به این ترتیب در هفته دوم این مسابقات که با حضور بازیکنانی از کشورهای ایران ، ازبکستان ، مجارستان ، لهستان ، روسیه ، ترکیه و هند در بخش دختران و پسران برگزار شد برترین های بخش انفرادی و دونفره معرفی و با انجام مراسم اختتامیه از تنیسورها تقدیر شد.

سرداوری این‌ دوره از رقابت ها بر عهده محمد حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان بود و مهران قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور داشت.

تور جهانی تنیس جوانان با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۶ کشوراز شنبه یکم بهمن در جزیره کیش آغاز شده بود.

بعد از تور جهانی تنیس، جام حذفی بانوان از ۱۴ تا ۲۳ بهمن، لیگ تنیس ساحلی از ۱۹ تا ۲۳ بهمن، جام حذفی آقایان از ۲۴ بهمن تا هشت اسفند، مسابقات بین المللی پیشکسوتان از ۶ تا ۱۳ اسفند و تور جهانی مردان (فیوچرز) نیز از ۱۳ تا ۲۷ اسفند در جزیره کیش برگزار می شود.

کد خبر : 3295
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.