رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی منطقه آزاد کیش گفت: مسابقات کشوری شنای آب های آزاد صبح امروز از اسکله آوای خلیج فارس تا ساحل مارینا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، بهرام سعادت با بیان این دوره از مسابقات در ۲ رده سنی زیر ۱۴ و بالای ۱۴ سال برگزار شد، اظهار کرد: ۱۸ تیم در مسابقات شنای آب‌های آزاد جام خلیج فارس این دوره حضور داشتند.

وی ادامه داد: ورزشکارانی از استان‌های اردبیل، قزوین، اصفهان، شیراز، هرمزگان، آذربایجان‌شرقی، تهران، بوشهر، مازندران، البرز،خراسان، گلستان و جزیره کیش در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

سعادت با بیان اینکه ۴۰ شناگر بالای ۱۴ سال با طی مسافت پنج کیلومتری به رقابت پرداختند، افزود: «سهیل جوانمردی» از شیراز، «محمدحسین قاسمی» از تیم گلستان و «محمد مهمان نواز» از تیم پدافند هوایی مشهد با ثبت رکورد یکسان ۵۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه هرسه اول شدند.

وی اضافه کرد:‌ « پدرام کشمیری از تیم گلستان» و «امیرعلی سنجیده» و «محمد مهدی هاجری» از تیم شهید نوفلاح تهران به ترتیپ چهارم تا ششم شدند.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی منطقه آزاد کیش در رابطه با قهرمانان زیر ۱۴ سال مسافت ۲۰۰ متر نیز گفت: «سورنا خدایاری‌زاده» و«داتیس قوامی» از تیم شهید نوفلاح تهران به ترتیب مقام اول و دوم و «امیرمحمد عبداللهی» از تیم شهید نوفلاح تهران و «احد مخصوص» از تیم بوشهر به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

گفتنی است، مسابقات شنا در آب‌های آزاد جام خلیج فارس در تقویم سالانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گنجانده شده و قرار است هر ساله در اردیبهشت ماه در جزیره کیش برگزار شود.

 

کد خبر : 3680
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.