مسابقات شطرنج به عنوان ششمین رشته رویداد ملی بازی‌های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» با حضور ۵۲ شطرنج باز از ۱۱ استان کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریاپایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، این مسابقات در یازده دور به روش سوئیسی برگزار شده و تا روز سه شنبه شانزدهم خردادماه ادامه خواهد داشت.

از میان ۵۲ شطرنج باز حضور یافته در این تورنمت، ۲۶ نفر دارای ریتینگ هستند که در میان آنها چهار بازیکن عنوان دار (۲ استاد بزرگ، یک استاد بین‌المللی و یک استاد فیده) نیز حضور دارند.

گفتنی است در حاشیه این رویداد، مسابقه چهار جانبه شطرنج بر روی صفحه غول پیکر شطرنج با حضور ۲ استاد بزرگ، یک استاد بین‌المللی ‌و یک استاد کیشوند برگزار می‌شود.

مسابقات کیش گیمز ۲۰۲۳ که با حضور بیش از یک هزار و ۲۰۰ ورزشکار،‌ مربی و داور در حال برگزاری است، در اول تیرماه به کار خود پایان خواهد داد.

 

کد خبر : 3771
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.