ملی پوشان دوی سرعت کشورمان اردوی آماده سازی خود را برای شرکت در المپیک آسیایی چین در کیش برپا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، فرزانه فصیحی و حسن تفتیان عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان برای شرکت در مسابقات المپیک آسیایی هانگژو چین، اردوی آماده سازی خود را از امروز در جزیره کیش آغاز کرد و تا سوم مهرماه در کیش به تمرین خواهند پرداخت.

گفتنی است فصیحی در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت های دوی ۱۰۰ متر مسابقات دو و میدانی جام کازانوف در قزاقستان، با ثبت رکورد ۱۱:۴۱ ثانیه مدال طلا را به گردن آویخت و رکورد ملی این ماده را به نام خود ثبت کرده است.

همچنین حسن تفتیان سریعترین مرد ایران و آسیا و رکورددار دوی سرعت ۱۰۰ متر با ثبت رکورد ۱۰:۰۳ ثانیه در مسابقات دایموند لیگ پاریس توانست رکورد ملی را به خود اختصاص دهد.

کد خبر : 4254
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.