سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور در بازدید از ناو بزرگ مکران بر برگزاری رویدادی ملی به میزبانی این ناو خبر داد و گفت: بدنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه ترویج فرهنگ دریامحور هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، «رضا شجیع» در بازدید از ناو بزرگ مکران به اجرای برنام‌های ملی و ماندگار بر عرشه ناو مکران در هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش خبر داد و اظهار کرد: این رویداد بزرگ در هشت رشته برگزار می‌شود که تعدادی از این آنها بر عرشه ناو مکران و تعدادی نیز در آب‌های اطراف این ناو برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تنها فدراسیون ژئوپولوتیک کشور فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی است افزود: به دنبال برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی دررشته‌های دریای هستیم.

«شجیع»ضمن تقدیر از همراهی مسوول ورزش نیروی دریایی ارتش با اجرای این برنامه‌ها بر عرشه ناو مکران این اقدام را قابل تحسین عنوان کرد و یادآور شد: اجرای این رویداد باید به گونه‌ای باشد که از تمامی ظرفیت‌های موجود به درستی استفاده شود تا در حد نام و جایگاه نیروی دریایی ارتش باشد.

وی نقش استاندار هرمزگان در توسعه و پیشرفت این استان طی ۲ سال گذشته را غیر قابل انکار دانست و تصریح کرد: همه عوامل و ظرفیت‌های هرمزگان برای شکوفایی و جهش در ورزش‌های دریایی دست به دست هم داده‌اند و در آینده‌ای نزدیک این استان به قطب اول رشته‌های دریایی کشور و منطقه تبدیل خواهد شد.

«شجیع» هدف از اجرای این رویداد بزرگ ملی را تاکید مقام معظم رهبری بر نقش استفاده از ظرفیت‌های دریایی و دریا محور ذکر و افزود: اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه دریا یکی از وظایف مهم و پررنگی است که وظیفه خود می‌دانیم و در تحقق این شعار گام‌های اساسی و مهمی برخواهیم داشت.

کد خبر : 4257
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.