علیرضا سلطانی مقدم، ابوالفضل اسماعیل زاده، محمد کمیل جاهد ،مهدی بصیرت،محمد قرایی ورامتین حکیمی از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی زیر ۲۰سال دعوت شدند.

براساس اعلام فدراسیون اردوی تیم زیر ۲۰ سال فوتسال کشورمان طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ آبان ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. بازیکنان دعوت شده باید ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۷ آبان ماه خود را به کادر فنی معرفی کنند.

اسامی بازیکنان دعوت شده:

هاشم ابرقویی نژاد از تهران، علی ابراهیم آبادی، علیرضا روحانی، محمدرضا سنگ تراش از قم، علیرضا یوسفی از آذربایجان غربی، مهدی جامع، علی عبد معبودی از مرکزی، علیرضا سلطانی مقدم، ابوالفضل اسماعیل زاده، محمد کمیل جاهد از خراسان رضوی، ابوالفضل غیاث الدین، مهدی بصیرت، پوریا خرمن بیز از اصفهان، مبین فتحی از چهار و محال بختیاری، کیان حصیبی، محمدرضا کبرایی، رامتین حکیمی، محمد قرایی از کرمان

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4478
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.