سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون تنیس کشور در راستای برگزاری رویداد بین المللی 100 روزه در جزیره تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در مراسم امضای تفاهم نامه فدراسیون تنیس و سازمان در تهران برگزار شد، با بیان این که برگزاری رویدادهای بین المللی در جزیره می تواند نقش مهمی در راستای سفر گردشگران از اقصی نقاط جهان به کیش داشته باشد گفت: انعقاد این تفاهم نامه زمینه ساز رسیدن منطقه آزاد کیش به این امر مهم است و با آماده سازی زیرساخت ها و بسترهای مناسب ورزشی در راستای ارتقای فعالیت های این حوزه، کیش می تواند به دروازه ورود به کشور تبدیل شود.

سرهنگی انعقاد این تفاهم نامه را زمینه ای برای همکاری های جدید سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون تنیس عنوان و تاکید کرد: با میزبانی هر چه شایسته تر از مسابقات 100 روزه تنیس در جزیره شرایط برگزاری مسابقات در سطح بالاتر را کسب خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه سخنان خود افزود: با توجه به عدم نیاز گردشگران خارجی به اخذ ویزا برای سفر به کیش و همچنین برقراری پروازهای روزانه دبی به کیش و بالعکس میزبانی 100 روزه خوبی از این دوره مسابقات را رقم خواهیم زد.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کیش برای برگزاری رویدادهای ورزشی و تاثیر توریسم ورزشی در توسعه صنعت گردشگری کیش به عنوان یکی از اهداف مهم سازمان اظهار داشت: با همکاری جامعه هتلداران کیش 50 درصد تخفیف جهت اقامت مسافران و گردشگرانی که برای برگزاری این دوره از مسابقات به جزیره سفر می کنند در نظر گرفته شده است.

رئیس فدراسیون تنیس کشور نیز در این نشست به حضور ٣٠٠ تنیسور خارجی در این رویداد ورزشی بزرگ خبر داد و گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، مسابقات بین‌المللی و داخلی تنیس به مدت ۱۰۰ روز، از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند سالجاری در زمین های تنیس مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار می شود.

داوود عزیزی در ادامه سخنان خود به تشریح رویدادهای این دوره از مسابقات پرداخت و افزود: جام حذفی آقایان و بانوان، تور جهانی فیوچرز مردان، تور جهانی جوانان J200 ، رده‌های سنی انتخابی تیم ملی، مسترز پیشکسوتان و لیگ تنیس ساحلی در این دوره از مسابقات برگزار خواهد شد.

عزیزی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مطلوب جزیره کیش در شش ماهه دوم سال این منطقه میزبان مناسبی برای برگزاری مسابقات ورزشی به شمار می رود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4479
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.