رویداد ورزشی ماراتن بزرگ کشور در کیش با حضور هزار و پانصد دونده و معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، عزیزاله فرضی پور معاون ورزش و تفریحات سالم این شرکت با بیان اینکه این رقابت جمعه 26 آبان در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد، گفت:  بیش از 1500 شرکت کننده در ۲ بخش ۴۲ کیلومتر دور جزیره و ۱۵ کیلومتر با یکدیگر رقابت کردند. که در پایان در بخش ۴۲ کیلومتر آقایان «علی اکبر بذری» با ثبت رکورد ۲ ساعت و ۲۸ دقیقه مقام نخست را به دست آورد و «محمد حقیقی» با ۲ ساعت و ۳۴ دقیقه و «رونو کیپروچ» با ثبت ۲ ساعت و ۴۸ دقیقه به ترتیب دوم و سوم شدند.
به گفته معاون ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب و خدمات در بخش ۱۵ کیلومتر آقایان نیز «محمد حسین طیبی» با ۴۸ دقیقه و ۲۲ ثانیه اول شد. همچنین «مرتضی بیرانوند» با ۴۸ دقیقه و ۲۷ ثانیه و «امیر حسین کیوان لو» با ۴۹ دقیقه و ۳۹ ثانیه دوم و سوم شدند.
فرضی پور با اشاره به استقبال خوب خانواده ها و بانوان ورزشکار ازاین رقابت ها اظهار کرد: در بخش ۴۲ کیلومتر دور جزیره بانوان، «دنیا سمیعی» با ثبت رکورد سه ساعت و ۲۱ ثانیه اول شد؛  «بهاره موتوف» با چهار ساعت و ۲ دقیقه و «سحر مصیب زاده» با چهار ساعت و پنج دقیقه نیز رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.
معاون ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب و خدمات افزود: در بخش ۱۵ کیلومتر بانوان نیز «پریسا عرب» با ۵۶ دقیقه و ۵۴ ثانیه، «شادی رضایی» با یک ساعت و ۶ دقیقه و «آوا نصیریان» با یک ساعت و هفت دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.
لازم به ذکر است این سومین سال است که رویداد ورزشی بزرگ ماراتن کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
 

کد خبر : 4481
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.