سرپرست تیم ملی شنای آب‌های آزاد کشور با بیان اینکه کیش از اردوی تیم ملی میزبانی می‌کند، گفت: این اردو در سه آیتم و طی یک هفته از پنجم آذرماه در کیش آغاز می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدیار آریا از ایرنا، «بهرام سعادت» با بیان اینکه ۱۰ شناگر آب‌های آزاد برتر کشور به این اردو دعوت شدند، اظهار کرد: افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی پس از آنالیز سه تورنمنت جام خلیج فارس، مسابقات لیگ و ماراتن ۱۰ کیلومتر انتخاب شدند.

وی در رابطه با اسامی دعوت شدگان به این اردوی تیم ملی، بیان کرد: «صدرا شیخ بهایی»، «برنا نقیه» و «علی اصغر کشاورزیان» از کیش، «محمد حسین قاسمی»، «امیر علی سنجیده» و «محمد مهدی هاجری» از تهران، «پدرام کشمیری» از گلستان، «سید پوریا سید جعفری» و «محمد مهمانواز» از خراسان رضوی و «سهیل جوانمردی» از فارس، ۱۰ نفری هستند که به اردوی تیم ملی شنای آب‌های آب‌های آزاد در کیش دعوت شدند.

سرپرست تیم ملی شنای آب‌های آب‌های آزاد کشور با تاکید بر اینکه «به دنبال احیای جایگاه ایران در مسابقات بین المللی آب‌های آزاد هستیم»، افزود: پس از این اردو نشستی تخصصی با وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون شنا خواهیم داشت تا برای ارتقاء این رشته ورزشی راهکارهای لازم ارائه شود.

وی با بیان اینکه جزیره کیش شرایط ویژه‌ای برای میزبانی از مسابقات بین المللی دارد، گفت: برای اولین بار در خاورمیانه توانستیم دستگاه «استارت و فینیش» مسابقات شنا در آب‌های آزاد را در داخل کشور تولید کنیم؛ این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و باید اذعان کنیم که کیفیت و نوع ساخت آن یک سر و گردن از محصول مشابه تولید شده در اروپا نیز بالاتر است.

«سعادت» ادامه داد: در نخستین مسابقه ماراتن شنای کشور که در کیش برگزار شد، این دستگاه رونمایی و مورد استفاده قرار گرفت؛ حتی در مسابقات جهانی نیز فقط از دستگاه فینیش استفاده می‌شود؛ اما ما توانستیم دستگاه استارت آن را نیز بسازیم و در جریان مسابقات ماراتن شنای آب‌های آزاد در کیش از آن استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4502
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.