مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: از هر نوع سرمایه گذاری در ورزش حمایت کامل خواهیم داشت و اعتقاد داریم هرکس در حوزه سرمایه گذاری در ورزش ورود کند باید دست او را هم بوسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، علیرضا تاج فیروز در نشست با سرپرست فدراسیون ورزش‌های آبی و ساحلی اظهار کرد: آمادگی داریم در رشته های ساحلی نیز همه تسهیلات لازم برای فعال کردن این مجموعه را انجام دهیم و از هر نوع سرمایه گذاری در این بخش حمایت کامل خواهیم داشت.

وی افزود: اعتقاد داریم هرکس در حوزه سرمایه گذاری در ورزش ورود کند باید دست او را هم ببوسیم و تلاش کنیم خواسته های آنان را در قالب قوانین و مقررات مرتفع کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح‌کرد: از سرپرست هیات ورزش‌های آبی و ساحلی استان می‌خواهم طرح‌هایی برای فعالیت های عمرانی و اجرای پروژه های زود بازده ورزش های ساحلی آماده کنند.

تاج فیروز خاطر نشان کرد: چرا که هزینه اجرای زمین های ساحلی با توجه به بهره وری بالای آن در اجرای همزمان چندین رشته مقرون به صرفه خواهد بود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4509
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.