مدیرعامل جامعه بازاریان و بارگانان کیش از دونده پیشکسوت کیش تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار اریا، رحمان سادات نجفی در آیین تجلیل از دونده پیشکسوت کیش اظهار کرد: تشکل های صنفی باید از ورزشکاران و نام آورانی که در عرصه های ملی و بین المللی نام ایران و جزیره کیش را طنین انداز می کنند، حمایت نمایند.

وی در این دیدار بیان کرد: همانطور که جامعه بازاریان و بازرگانان کیش موظف به حمایت و پشتیبانی از اعضای خود است، وظیفه دارد از قهرمانانی که پرچم ایران را در میادین مختلف به اهتزار درمی آورند، حمایت مادی و معنوی کند.

 مسعود بهرامی نیز ضمن تشکر از نوع نگاه و توجه جامعه بازاریان و بازرگانان کیش به ورزشکاران و جامعه ورزشی کیش، مدال های کسب شده در مسابقات اخیر را به کیش و کیشوندان عزیز تقدیم کرد.

 گفتنی است، مسعود بهرامی - دونده جزیره کیش - در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که آبان ماه سال‌جاری به میزبانی فیلیپین برگزارشد، ۳ نشان طلا را با خود به جزیره کیش به ارمغان آورد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4544
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.