حراست شرکت عمران ،آب و خدمات با پیروزی سه بر صفر برابر تیم کافه فراتی بر سکوی قهرمانی مسابقات فوتسال کارگری جام دهه فجر ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، مسابقات فوتسال کارگری گرامیداشت دهه مبارک فجراز 27 اسفند در مجموعه ورزشی المپیک آغاز شد با برگزاری دیدارهای پایانی (فینال) و رده بندی روز جمعه 28 بهمن پایان یافت. 
بر اساس این گزارش در دیدار پایانی که بین تیم های حراست شرکت عمران، آب و خدمات و کافه فراتی برگزار شد تیم حراست به سرمربیگری منصور همتی در یک بازی دیدنی با پیروزی سه بر صفر بر سکوی نخست ایستاد و قهرمان این مسابقات  شد.
دیدار رده بندی نیز بین تیم های مدیریت بحران شرکت عمران، آب  خدمات و هتل آرامیس پالاس بر گزار شد که با نتیجه 6 بر یک به سود تیم مدیریت بحران خاتمه یافت تا دومین تیم شرکت عمران، آب و خدمات نیز بر سکوی سوم این مسابقات قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4993
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.