در دومین ســال پیاپــی رقابتهــای دوومیدانی بانــوان در قالــب جــام رمضــان پیگیــری شــد؛ رویــدادی کــه سال گذشته اولین بــار در کشــور در ورزشگاه امام رضا)ع( برگزار شد و با استقبال خوب ورزشکاران همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، امسال نیز این رقابتها به کوشش معاونت تربیت بدنی شهرداری مشهد تکرار شد، اما این بار پیست باغبانباشی و صابری میزبان این رقابتها بود. مســابقات دوومیدانــی بانــوان امســال بــا حضور حــدود ۱۷۰ورزشــکار در هشــت مــاده دو ۶۰متــر ، 400 متــر ، ۱۵۰۰متــر ، پرتــاب وزنه، پرتاب دیســک، پرتاب نیــزه، پرش طــول و پــرش ارتفــاع پیگیری شد. همچنین ورزشکاران در دو رده سنی با یکدیگر رقابــت کردند . قهرمانی سریعترین دونده در پایــان این مســابقات یکروزه در مــاده ۶٠متر رده ســنی متولدان۸۴ 13 فائزه آشورپور که یکی از ملی پوشان خراسانی اســت، به مقام اول رسید. در همین ماده و رده سنی متولدان 13۸۵تا13۸۹ شقایق صادقی فاضل به مقام قهرمانی رسید. در مــاده ۴٠٠متــر رده ســنی اول آیــدا نارویــی و در رده سنی دوم نیز پریســا امینی به مقام قهرمانی رسیدند. عنـوان قهرمانـی دو ۱۵٠٠متـر رده سـنی اول بـه زهـرا افشـاریان رسـید و در رده سـنی دوم نیـز مبینا خیاط بر سـکوی نخسـت ایسـتاد. در پرش طـول، یگانـه آریایـی و حنانـه عطایـی مقامهـای قهرمانـی دو رده سـنی را بـه دسـت آوردنـد. سـحر غالمیشـیرازی و امالبنیـن طهرانیفـرد نیـز مقامهـای اول ردههـای سـنی مـاده پرتـاب وزنـه را از آن خـود کردنـد. در پرتـاب دیسـک هـم وصـال رحمانیـان مقـام قهرمانـی رده سـنی متولـدان13۸۴ بـه پاییـن را کسـب کـرد و زهـرا نجفیاشـرف آبادی هم نفـر اول همین رده سـنی در مـاده پرتـاب نیـزه شـد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5273
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.