• زیر تیتر: رایزنی برای رفع مشکل بلیط دبی به کیش

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ان‌شالله ایران یک میزبانی تاریخی را در جزیره کیش برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، مسعود روشنی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص آخرین وضعیت حضور تیم های خارجی در بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ٢٠٢٤ در جزیره کیش اظهار داشت: به دلیل محدود بودن پروازهای دوبی به کیش و همچنین استقبال خوب تیم های خارجی به ویژه قزاقستان از مسابقات آسیایی در بحث تهیه بلیت موانعی وجود داشت که با رایزنی های صورت در حال رفع شدن است.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلا نوروز و همچنین عید سعید فطر کمی تاخیر در تهیه بلیت تیم های خارجی از داخل کشور به وجود آمد. با این حال فدراسیون همه تمهیدات لازم را اندیشیده و میزبانی مسابقات به بهترین شکل انجام می شود.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه گفت: با مسئولان فدراسیون مچ اندازی آسیا و همچنین فدراسیون جهانی دائما در ارتباط هستیم و اگر مشکلی هم باشد، با همکاری و تعامل رفع می شود. انشالله ایران یک میزبانی تاریخی را در جزیره کیش برگزار خواهد کرد.

روشنی در پایان گفت: جای نگرانی برای ورزشکاران کشورمان وجود ندارد و تقاضا دارم که اخبار رسمی را از طریق سایت فدراسیون دنبال کنند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5284
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.