اعلام رنگ بندی ها در ایام نوروز موجب شد تا بسیاری از شهرها که به گفته مسئولان قرمز و نارنجی نبودند؛ پذیرای مسافر شوند، و این اتفاق موجب شد طی چند روز گذشته شاهد اوج گیری شیوع کرونا و مرگ و میر در کشور باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، در جزیره کیش اگر چه به لطف خدا شاهد مرگ و میر نبودیم اما افزایش چند برابری کرونا موجب شد تا مسئولان باردیگر تصمیم بگیرند که محدودیت ها را بازگردانده و برخی از مراسم وبرنامه ها را تعطیل کنند.

با وجود اینکه ستاد کرونا و شورای سلامت کیش از روز گذشته اعمال محدودیت هایی را برای کیش ضروری برشمرده و از ممنوعیت تجمعات و برنامه ها و برگزاری کنسرت ها خبر داده، اما امروز مراسم تجلیل از ایثارگران - که صد البته اتفاق بسیار ارزشمندی است و قابل تقدیر اما اکنون زمان مناسبی برای برگزاری آن نیست – قرار است که در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شود.

اعلام برگزاری مراسم از سوی مسئولانی که خود متولی حفاظت از سلامت و صیانت از جزیره مرجانی هستند جای این سوال را باقی می گذارد که آیا محدودیت ها فقط برای مردم است یا مسئولان را هم شامل می شود؟ آیا این ویروس تا این اندازه فهیم و هوشمند است که تجمع و برگزاری مراسم از سوی مدیران را با برگزاری مراسم از سوی مردم عادی تفکیک کرده و از حضور در مراسم مدیران پرهیز کند؟

سوال مردم از رسانه ها و سوال رسانه ها از مسئولان این است که: "زنگ خطر شیوع ویروس کرونا و درگیر شدن تعداد کثیری از هموطنان در کشور و افزایش مبتلایان در کیش را باور کنیم یا برگزاری مراسم از سوی مسئولان ارشد کیش را؟"

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2412
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.