رئیس اداره پست کیش از فراهم شدن امکان ارسال تولیدات صنایع دستی کیش به سرزمین اصلی از طریق باجه پستی مستقر در بندرگاه کیش خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، جمال حسن زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به هماهنگی های صورت گرفته تولیدکنندگان صنایع دستی میتوانند با مراجعه به باجه پستی راه اندازی شده دربندرگاه کیش نسبت به ارسال مرسولات صنایع دستی به سرزمین اصلی اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: باجه پستی از روزهای شنبه الی چهارشنبه ازساعت ۸ صبح الی ۱۴ آماده ارائه خدمت به کیشوندان گرامی میباشد.

مشکل ارسال کالا از جزیره کیش یکی از مسائلی است که موجب شده است تولیدکنندگان در جزیره کیش نتوانند بازارهای داخلی را جذب کرده و از فرصت ارائه محصولات خود به داخل کشور محروم بمانند.

بی تردید ارائه راهکارهای مناسب از سوی مسئولان و هماهنگی های لازم با گمرک جمهوری اسلامی ایران در کیش می تواند رونق تولید در جزیره کیش و جذب سرمایه های فراوانی را به این خاکپاره مرجانی موجب شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 2713
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.