«لی» سرمایه گذار بزرگ چینی که در حوزه هوشمند سازی شهری سابقه درخشانی دارد و هم اکنون مدیریت شرکت itis را عهده دار است، برای حضور در جزیره «کیش» اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه CIFIT2023 چین که یکی‌ از مهمترین نمایشگاه‌های بین المللی حوزه اقتصادی محسوب می‌شود، حضور داشته و امروز به‌ عنوان تنها غرفه این نمایشگاه از «لی» سرمایه گذار بزرگ چینی میزبانی کرده است.

«رحیم سرهنگی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست مشترک با سرمایه گذار چینی، با اشاره به زیرساخت‌های اقتصادی کیش، ظرفیت‌های این جزیره در هوشمند سازی‌ را تشریح کرد.

«لی» با ابراز تمایل برای حضور در «کیش» و سرمایه گذاری در این جزیره، اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی و زیرساخت‌های کردشگری این کیش، می‌تواند یک ظرفیت بی‌نظیر برای هوشمند سازی این جزیره باشد.

وی‌ ادامه داد: کیش می‌تواند یک الگوی بی‌نظیری از جزیره‌ای مدرن در عرصه بین المللی باشد و توجه همگان را به خود جلب کند.

گفتنی است، این سرمایه گذار بزرگ چینی در نمایشگاه بین المللی CIFIT2023 فقط در غرفه «کیش» جلسه مشترک برگزار کرد.

حضور پر رنگ سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه مهم، نشان می‌دهد که این سازمان نگاه رفع تکلیفی برای حضور در نمایشگاه‌های بین المللی ندارد و یک افق روشن برای جذب سرمایه گذار خارجی ترسیم کرده است.

کد خبر : 4256
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.