معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امسال طرح‌های عمرانی مختلفی با بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش‌های دولتی و خصوصی در کیش به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، سعید پورزادی گفت: پروژه پایانه جدیدمسافربری فرودگاه کیش آماده بهره برداری است و منتظر حضور رئیس جمهور در جزیره کیش و بهره برداری رسمی این پروژه هستیم.

وی افزود: پروژه بزرگ مقیاس پایانه جدید مسافربری فرودگاه کیش در نوع خود بی نظیر است و جزو اولین پروژه‌های مکانیزه، دانش بنیان و هوشمند در کشور است که به لحاظ ظرفیت در رتبه‌های سوم تا چهارم پایانه فرودگاهی کشور قرار گرفته است.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به پروژه باند جنوبی فرودگاه کیش، گفت: این پروژه آماده بهره برداری است و روشنایی باند نیز دارای درجه cat ۲ است و با توجه به طول و پهنای باند امکان نشست و برخاست هواپیما‌های پهن پیکر فراهم است.

سعید پورزادی گفت: چهار زمین فوتبال و فضا‌های پشتیبانی، رختکن و فضای اداری و ورزشی نیز آماده بهره برداری رسمی است.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان جدید دادگستری کیش نیز آماده بهره برداری است و براساس گفتگوی چندماه گذشته با ریاست محترم قوه قضائیه، قول حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جزیره کیش و بهره برداری ساختمان دادگستری کیش گرفته شده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4240
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.