وضع دریافت گاز میدان کیش در پالایشگاه فاز‌های ۶ تا ۸ پارس جنوبی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از شرکت نفت و گاز پارس، جمعی از کارشناسان و مدیران دفتر امور انرژی سازمان برنامه و بودجه و مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران در بازدید از پارس جنوبی وضعیت دریافت منابع گازی میدان کیش در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی فاز‌های ۶، ۷ و ۸ را بررسی کردند.

نشست‌های کارشناسی در سایت یک شرکت نفت و گاز پارس و مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد و چالش‌ها و موانع دریافت منابع گازی میدان کیش در پالایشگاه چهارم پارس جنوبی بررسی شد.

کارشناسان و مدیران دفتر امور انرژی سازمان برنامه و بودجه و مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران در سفر به پارس جنوبی، از سایت یک عسلویه و پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی فاز‌های ۶، ۷ و ۸ نیز بازدید کردند.

محمدحسین متجلی مدیرعامل شرکت، سیدمحی‌الدین جعفری معاون طرح‌های توسعه‌ای شرکت نفت و گاز پارس، عبدالله مهرابی، مجری طرح توسعه میدان گازی کیش به همراه برخی مسئولان طرح، کارشناسان و مدیران دفتر امور انرژی سازمان برنامه و بودجه و اعضای مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران از پارس جنوبی بازدید کردند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4239
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.