مرکز تفریح و خرید میکامال رتبه دوم برترین مرکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا را در بخش «کارزارهای ارتقای فروش» کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی میکامال، در آئین پایانی جایزه سالانه «انجمن مراکز خرید و صنعت خرده‌فروشی خاورمیانه و شمال آفریقا» میکامال توانست پس از گروه ماجدالفطیم امارات، در رتبه دوم قرار بگیرد و تندیس نقره‌ای سال 2023 را دریافت کند. این جایزه شامگاه دوشنبه دوم آبان‌ماه در هتل ریتز کارلتون دبی به نمایندگان میکامال اهدا شد.

گفتنی است، از میان 200 پروژه سال جاری، 30 پروژه به مرحلۀ نهایی راه یافته بودند که از میان آنها جایزه طلایی به «گروه ماجدالفطیم امارات» رسید و میکامالِ ایران رتبه دوم و جایزه نقره‌ای را به دست آورد. این جایزه به‌منظور برگزاری طیف گسترده‌ای از رویدادها و سرگرمی‌هایی که میکامال برای جذب گردشگران و مشتریان خود از جمله پروژه «کیش‌گیمز» اجرا کرده است، به این مرکز تفریح و خرید اختصاص یافت.

در بیانیۀ اهدای این جایزه آمده است: «میکامال نه‌تنها به ارائه خریدهای درجۀ یک وفادار بوده، بلکه طیف گسترده‌ای از رویدادها و سرگرمی‌ها را برای جذب گردشگران و مشتریان فراهم کرده و با رویکردهای نوآورانۀ خود، به گسترش همکاری برای به‌حداکثررساندن پتانسیل پروژه و موفقیت بلندمدت خود خیز برداشته است».

خاطرنشان می‌سازد میکامال با گذشت کمتر از یک سال از گشایش و آغاز فعالیت، در جایگاه دوم و گروه ماجدالفطیم با بیش از 18 مرکز خرید از جمله سیتی‌سنتر میردف، مرکز خرید امارات و سیتی‌سنتر دیره از سال 1992 فعالیت خود را آغاز کرده و در این رقابت در جایگاه نخست قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4372
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.