رئیس پلیس راهور کیش از رفع محدودیت های خروج برخی خودروها از جزیره کیش خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سرگرد بهرام ایمانی نسب در خصوص گذر موقت برخی خودروها از جزیره کیش اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و هماهنگی های فرمانده انتظامی ویژه کیش و پلیس راهور ناجا، خودروهای نیسان التیما، مزدا، هوندا و اینفینیتی می توانند جهت خروج از جزیره پلاک گذر موقت دریافت کنند.

بنابراین گزارش، رئیس پلیس راهور کیش تاکید کرد: گذر موقت خودروهای دارای حجم سلیندر بالای 2500 سی سی، خودروهای خاص بیش از 40 هزار دلار و برند آمریکا همچنان امکان پذیر نیست.

هر ساله در ایام تعصیلات به ویژه در تابستان و نوروز تعداد کثیری از ساکنان جزیره کیش با خودروهای شخصی به سرزمین اصلی مسافرت می کنند و برای انجام این امر نیاز به گذر موقت خودرو است که توسط پلیس راهور کیش در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 1506
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.