امام جمعه کیش در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر جزیره کیش گفت: رویکرد نهاد امام جمعه در هر مسئله ای که مطرح می کند اصلاح اموردر جهت رشد و تعالی جزیره کیش از و به هیچوجه قصد تخریب افراد را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، حجت الاسلام احمد حسن زاده رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کیش در این نشست با حضور سرهنگ علی اصغر جمالی فرماندهی انتظامی ویژه کیش، محمد زنگانه، معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی ویژه و اصحاب رسانه در دفتر نهاد امام جمعه کیش برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه(س)، و تقدیر از اصحاب رسانه کیش در انعکاس دقیق و سریع اخبار در جزیره کیش اظهار کرد: در سرزمین اصلی 26 دستگاه و نهاد متولی حوزه حجاب و عفاف هستند و در جزیره کیش یار بیست و هفتم به نام اصحاب رسانه به دیگر دستگاه ها کمک می کنند.

وی با اشاره به اینکه باید همه دستگاه ها وحوزه های متولی پای کار باشند تا این واجب فراموش شده احیاء شود افزود: اصحاب رسانه بواسطه ارتباطات فراوان، قدرت بیان و ابزار قلم در جهت گسترش حجاب و عفاف در کیش می توانند نقش تاثیر گذاری داشته باشند.

امام جمعه کیش با اشاره به بخشی از صحبت های انعکاس شده وی در نشست 9 دی در رابطه با مواخذه کسانی که به بیت المال در جزیره کیش آسیب وارد کرده اند گفت: در رویکرد هر مسئله در جزیره کیش و حوزه اقتصادی قصد تخریب افراد نیست و اگر بحثی مطرح می شود جهت اصلاح امور و رشد و تعالی جامعه است.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه باید با این دیدگاه به مباحث بپردازند؛ ما دوست داریم کیش در حوزه گردشگری امن، اسلامی و سالم توسعه پیدا کند و باید همه برای دست یابی به این مهم تلاش کنند.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: باید کاری کنیم کیش پیشرفت کند زیرا لیاقت آن را دارد، باید برای کیش دلسوز باشیم و هیچ کس از خود مردم کیش برای کیش دلسوزتر نخواهد بود لذا خودمان باید از این گوهر گرانبها محافظت کنیم.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه افراد را باید به حجاب تشویق کرد و ای رویکرد اقناعی برای جذب افراد به سوی حجاب بهره گرفت افزود: باید اهمیت و جایگاه حجاب برای افراد تبیین شود

وی افزود: اگر زن مسلمان بداند که حجاب موجب رشد و تعالی اوست میل به حجاب در وجود او دو چندان می شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کیش با بیان اینکه زن در سایه حجاب می تواند در زمینه های مختلف رشد کند افزود: اگر به این باور برسیم و افراد را به این باور برسانیم که حجاب یک نعمت الهی است به سادگی حجاب پذیرفته می شود و ما باید این باور را در زنان ودختران به وجود بیاوریم.

وی افزود: هدف اسلام از حجاب حفظ عفت زنان است و حجاب سبب رسیدن زن به رتبه های بالای معنوی و عالی شده و از لغزش جلوگیری کرده و امنیت را برای او به ارمغان می آورد.

امام جمعه کیش با بیان اینکه حجاب سود دو طرفه است و هیچ ضرری ندارد تاکید کرد: ما باید به این باور برسیم که هدف دشمن از ترویج بی حجابی از بین بردن حیای جامعه است.

وی با تصریح بر اینکه بی حجابی از راهبردهای دشمن برای نفوذ در میان خانواده ها و استحاله جامعه است اظهار کرد: دشمن می خواهد با این سخنان اذهان را منحرف کرده و به نفع خود بهره برداری کند.

امام جمعه کیش با بیان اینکه حجاب به معنای ذلت زن نیست خاطر نشان کرد:حجاب به معنای پوشش سالم است و در جامعه اسلامی چادر به عنوان پوشش برتر شناخته شده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2335
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.