محمد مهدی احمدی در دیدار با امام جمعه کیش بر تقویت زیر ساخت های فرهنگی _ دینی و تسریع روند تکمیل طرح های عمرانی تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران،آب و خدمات، محمد مهدی احمدی سرپرست این شرکت ظهر امروز ضمن بازدید از مصلای بزرگ کیش با امام جمعه این جزیره دیدار و گفتگو کرد.
بر اساس این گزارش حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز در این نشست با ابراز خرسندی از رویکرد و توجه خاص سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات به تکمیل ساخت مصلای بزرگ کیش اظهار داشت: این روحیه پیگیری موجب دلگرمی مردم است و به طور قطع زمینه ساز ارتقای فعالیت های شرکت عمران ، آب و خدمات خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد همزمان با انجام فعالیت های عمرانی در مناطق مختلف شهر ، ساخت گنبد و مناره ها و فضاسازی محوطه مصلای کیش با سرعت تکمیل و منظر پیرامونی مصلی به عنوان کانون مراسم مذهبی کیش زیباسازی شود.
امام جمعه کیش با اشاره به اینکه توجه جدی به تقویت زیرساخت های فرهنگی و دینی موجب خوشنودی ساکنان متعهد کیش است تصریح کرد: در سطح جزیره چند مسجد نیمه تمام وجود دارد و انتظار می رود تا شرکت عمران،آب و خدمات برای ساخت و تکمیل دو مسجد تا پایان سال اهتمام ویژه داشته باشد. 
    محمدمهدی احمدی سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات نیز با بیان اینکه تعامل با نهاد امامت جمعه در جهت تقویت فعالیت های فرهنگی از ؛ برنامه های مهم این شرکت است اظهار داشت :    
  برآورد هزینه اجرای این طرح شامل تکمیل گنبد مصلا ، مناره ها و محوطه سازی پیرامونی ، آماده  سازی طرح و انجام مقدمات مناقصه در حال انجام است و تلاش می کنیم تا این روند تسریع شود.

کد خبر : 5499
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.