فرمانده انتظامي ويژه و پايگاه درياباني کيش از دستگيري سارقان 3 ميليارد ريالي طلاجات در کيش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از پليس کیش، سرهنگ  "علي اصغر جمالي"  در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي شکايت احدي از شهروندان مبني بر سرقت طلاجات، بررسي موضوع در دستورکار ماموران کلانتري 11 انقلاب قرارگرفت.

فرمانده پليس کيش افزود: سارقان با سوء استفاده از رابطه دوستي اقدام به مسموم نمودن مالباخته کرده و طلاجات  به ارزش 3 ميليارد ريال را سرقت کردند.

سرهنگ جمالي افزود: ماموران پليس پيشگيري با همکاري پليس فرودگاه طي اقدامات پليس سارقان را که قصد خروج از جزيره کيش داشتند دستگير و پرونده قضائي تشکيل و متهمان جهت سير مراحل قضايي به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي ويژه و پايگاه درياباني کيش ضمن توصيه به شهروندان براي رعايت موارد امنيتي و تجهيز منازل خود به سيستم هاي بازدارنده، خاطرنشان كرد: کيشوندان ضمن رعايت هشدارها و آموزش هاي پليس پيرامون پيشگيري از جرايم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طريق تماس با شماره110 به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5497
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.