رحیم سرهنگی در دیدار با ستاد اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از آمادگی کامل همه بخش ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، درنشست ستاد اجرایی انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تبریک فرار رسیدن عید سعید غدیرخم از انتخابات پیش رو به عنوان اتفاقی مهم در برهه ای حساس یاد کرد.

رحیم سرهنگی گفت: در شرایطی که از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری کشور مدت زیادی نگذشته بود و هنوز فضای تغییرات نمایندگان حکمرفا بود حادثه تلخ سقوط بالگرد رییس جمهور، شوک بزرگی به کشور ما وارد کرد اما در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و ولایتمداری ملت شریف ایران اسلامی از این بزنگاه سخت عبورکردیم و بی شک انتخابات پیش رو با حضور و مشارکت حداکثری مردم شریف کشورمان، دستاورد ارزشمند دیگری در تاریخ ایران اسلامی خواهد بود. 

وی ضمن تقدیر از تلاش های بخشداری کیش در برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفند ماه 1402 که حاصل برنامه ریزی و نشست های متعدد با دیگر حوزه ها بوده است افزود: جزیره کیش همچون ادوار گذشته ، مهیای برگزاری انتخاباتی باشکوه است و در این مسیر شاهد تعامل وهمدلی خوب همه بخش های دولتی و خصوصی هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: اطلاع رسانی بخش مهمی از روند برگزاری انتخابات است و این رسانه ها هستند که باید با حضور پویا در بین مردم و ستادهای انتخاباتی نسبت به آگاهی بخشی برای انتخاب کاندیدای اصلح اقدام کنند.

وی درپایان تاکید کرد همه بخش های سازمان منطقه آزاد کیش در کنار اجرای موارد قانونی و رعایت صداقت و امانت داری همراه و همگام دربرگزاری انتخاباتی باشکوه باشند.

بخشدار جزیره کیش هم دراین نشست با تقدیر از تعامل همه جانبه مدیرعامل و حوزه های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تمامی ابعاد و جوانب برگزاری همچون دور قبل بررسی شده است و تمامی اعضای ستاد اجرایی آماده برگزاری انتخاباتی پرشور در جزیره کیش هستند.

گفتنی است دراین نشست حوزه های مختلف گزارش فعالیت های خود را درخصوص برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ارائه کردند.

کد خبر : 5635
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.