• رو تیتر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش:
  • زیر تیتر: حضور حداکثری برای دشمن یاس و ناامیدی به همراه دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش گفت:  برای حراست و صیانت از آرمان ها و تداوم مسیر انقلاب نیازمند حضور حداکثری مردم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، سرهنگ محمد میرزاده که در ابتدای آغاز زمان رای گیری با حضور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) رای خود را به صندوق انداخت در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: انقلاب برای تداوم و دست یابی به قله های افتخار همچنان نیازمند حضور حداکثری مردم است.

وی با بیان اینکه  هدف دست یابی به قله های افتخار است افزود: نیاز است تا مردم تا رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف و سرمنزل مقصود پای کار انقلاب بایستند.

میرزاده با تصریح بر اینکه بسیاری از کشورهای جهان امروز چشم به ایران اسلامی دوخته اند افزود: مشارکت حداکثری مردم دشمنان را مایوس و ناامید و دوستان ما را خرسند و خشنود خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران ملت بزرگی است و از بین نامزدهای انتخابات هر کس به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود مردم به وی احترام گذاشته و تمکین می کنند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5640
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.