• رو تیتر: امام جمعه اهل سنت کیش:

امام جمعه اهل سنت کیش، حضور حداکثری مردم در انتخابات را دست رد به سینه دشمن برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، شیخ یعقوب شمس که در اولین ساعات شروع اخذ رای در شعب انتخاباتی بود با حضوردر شعبه دبستان الغدیر در منطقه سفین کیش با تاکید بر اینکه ایران عزیز را دوست داریم و برای ایران جان فدا می کنیم اظهار کرد: رای دادن و شرکت در انتخابات رای به سرنوشت ایران عزیز و ملت بزرگ ایران است.

وی تاکید کرد: برخی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم هستند اما مردم ایران همیشه در صحنه بودند و دست رد به پروژه ناامید سازی دشمن زده اند.

امام جمعه اهل سنت کیش با تقدیر از حضور حداکثری مردم جزیره کیش در انتخابات افزود: مردم همیشه در صحنه و قدرشناس هستند و بی تردید این انتخابات نیز به عنوان برگ زرین دیگر در تاریخ انتخابات کیش ثبت خواهد شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5641
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.