دومین دوره از دیدارهای اختصاصی رحیم سرهنگی با فعالان حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی در راستای رسیدگی به مطالبات و درخواست های آن ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در ادامه دیدارهای هفتگی خود در روزهای دوشنبه، با تعدادی از سرمایه گذاران حوزه های مختلف اقتصادی به صورت جداگانه گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، دیدار این هفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در راستای هم اندیشی و رسیدگی به مطالبات و درخواست های سرمایه گذاران و ارائه راه کارهای قانونی مناسب با حضور معاونان و مدیران حوزه های مربوطه برگزار شد. 

گفتنی است که این دیدارهای چهره به چهره علاوه بر جلسات، نشست ها و برنامه هایی است که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با کیشوندان، سرمایه گذاران و بازاریان و فعالان اقتصادی دارند. 

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5574
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.