• رو تیتر: به همت جامعه بازاریان و بازرگانان کیش برگزار شد ؛

نشست هم اندیشی مدیر حسابرسی مالیاتی سازمان و جمعی از مدیران بازارهای کیش در دفتر جامعه بازاریان و بازرگانان کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، در این نشست که روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه با حضور اعضای هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در دفتر این مؤسسه برگزار شد، رحمان سادات نجفی با اشاره به رسالت اصلی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در خصوص آموزش اعضای خود ، برگزاری اینگونه نشست ها را برای افزایش سطح دانش مالیاتی مدیران بازارها ضروری و اجتناب ناپذیر دانست.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش همچنین با یادآوری چگونگی نحوه اداره بازارها بر اساس قانون تملک آپارتمان ها ، از اداره امور مالیاتی کیش خواستار عدم محاسبه شارژهای پرداختی غرفه داران بازارها بعنوان درآمد مشمول مالیات شد.
وی همچنین افزود ؛ با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، مهمترین دغدغه و نگرانی فعالین اقتصادی کی، چگونگی ارائه اظهار نامه مالیاتی می باشد که جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با استفاده از دانش بروز کارشناسان خبره خود ، اظهارنامه های مالیاتی اعضای خود را دقیق و بصورت رایگان تنظیم و ارائه می نماید.

مدیر حسابرسی مالیاتی سازمان منطقه آزاد کیش نیز ضمن ابراز خرسندی و سپاس از مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در خصوص برگزاری این نشست، با تأکید بر ضرورت افزایش آگاهی و دانش مالیاتی فعالین اقتصادی افزود ؛ درصدد هستیم به منظور ایجاد تعامل سازنده با فعالین اقتصادی ، جلسات آموزشی تخصصی لازم در خصوص اعمال آخرین قوانین و قواعد مالیاتی و سایر موارد مورد نظر جامعه بازاریان و بازرگانان کیش را برگزار نماییم.
کمالی همچنین با تاکید بر سالم سازی مالیاتی افزود ؛ عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی بعنوان کتمان درآمد محسوب شده و راه را بر بخشودگی مالیاتی مؤدیان خواهد بست .
وی با یادآوری صفر شدن مالیات بیش از ۱۲۰۰ عضو جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در سال گذشته، همکاری مؤسسه جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در معافیت مالیاتی این تعداد از مؤدیان را بسیار اثرگذار ارزیابی نمود.
مدیر حسابرسی مالیاتی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقیقی تا ۱۵ مردادماه سالجاری تمدید شده است، از مؤدیان مالیاتی و فعالین اقتصادی دعوت کرد  با مشورت از کارشناسان خبره از فرصت ایجاد شده استفاده کامل را ببرند.
در ادامه این نشست تخصصی ، مديران بازارها دغدغه ها ، سئوالات و ابهامات خود را بیان نموده و از راهنمایی مدیریت حسابرسی مالیاتی منطقه آزاد کیش بهره مند شدند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5563
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.