ستاد مردمی دکتر جلیلی یکی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جزیره کیش راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، علیرضا اسپرهم مسئول ستاد مردمی دکتر جلیلی از آغاز فعالیت این ستاد مردمی در جزیره کیش خبرداد.

وی با اشاره به اینکه این ستاد در شهرک صنعتی درخت سبز جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرده است اظهار کرد: این ستاد مردمی است و به طور خودجوش و با حمایت های بخش مردمی کار می کند و به هیچ عنوان از خدمات بخش دولتی استفاده نمی کند.

گفتنی است، چهاردهمین دوره انتخاباات زودهنگام ریاست جمهوری به دلیل سقوط بالگرد رئیس دولت سیزدهم شهید خدمت آیت الله رئیسی و هیئت همراه با 6 نامزد جمعه 8 تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

در حال حاضر آقایان دکتر قالیباف، دکتر جلیلی و دکتر پزشکیان در جزیره کیش دارای ستاد انتخاباتی هستند.

جزیره کیش به دلیل اهمیت استراتژیک در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از نقاطی در کشور است که کاندیداهای انتخاباتی تلاش کرده اند تا آراء مردمی را به سوی خود جلب کنند.

جزیره کیش در میان آب های نیلگون خلیج همیشه فارس، با 91.5 کیلومتر مربع مساحت سالانه بیش از 2 میلیون گردشگر از سراسر کشور را پذیراست.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5636
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.