مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: انتخابات برای کشور و مردم ایران یک آزمون سیاسی است و هر رای مردم خط مشی های کلی و سیاست های اجرایی کشور را مشخص می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، رحیم سرهنگی پس از حضور اول وقت در انتخابات ریاست جمهوری و انداختن رای در صندوق در گفت وگو با رسانه های انتخابات در نظام جمهوری اسلامی را یک آزمون سیاسی برشمرد و اظهار کرد: هر رای که مردم می دهند در تعیین خط مشی های کلی و سیاست های اجرایی کشور تاثیر گذار است.

وی هر رای را تعیین کننده در سرنوشت سیاسی محور مقاومت برشمرد و افزود: هر رای ما می تواند به مردم مظلوم غزه و یمن و هر کشور دیگری که به جمهوری اسلامی به چشم پشتیبان می نگرد کمک کرده و آنان را دلگرمتر کند.

سرهنگی تصریح کرد: اگر مرددین به حوادث سال های گذشته بیاندیشند و بدانند که هر رای آن ها کشور را یک گام به سوی توسعه می برد  حتما تصمیم می گیرند که در انتخابات شرکت کرده و پای صندوق های رای می آیند.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین کار در این برهه به خاطر همه حوادثی که در کشور اتفاق افتاده از جمله شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی حضور گسترده در این انتخابات و مشارکت مردم است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5643
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.