مسئول ستاد مردمی سعید جلیلی در جزیره کیش از ائتلاف جبهه انقلاب در راستای جلب مشارکت های مردمی برای حضور گسترده در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، علیرضا اسپرهم مسئول ستاد مردمی سعید جلیلی که در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری کشور پس از به شهادت رسیدن شهید جمهور در حادثه بالگرد اردیبهشت ماه توانست با آراء مردمی به دور دوم انتخابات راه پیدا کند در گفت وگو با خبرنگار ما از ائتلاف ستادهای انتخاباتی جبهه انقلاب خبرداد.

وی با تقدیر از حضور گسترده ملت بزرگ ایران پای صندوق های رای به ویژه در جزیره کیش افزود: یکی از مهمترین اهداف فعالیت های ستادهای مردمی افزایش مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور توسط خود مردم است.

اسپرهم با تاکید بر اینکه ایران دارای پیشینه قوی از حضور مردم در صحنه های سیاسی است افزود: مردم ایران برای انتخاب رئیس جمهور خود در دور دوم نیز به صورت گسترده حضور یافته و اجازه تعیین سرنوشت خود را به بیگانه نخواهند داد.

انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جزیره کیش با مشارکت بالای مردم صورت گرفت.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5654
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.