با همت مدیریت اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و در راستای توسعه پایدار شهری و متوازن در جزیره کیش صندوق csr در جزیره کیش راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، در راستای توسعه  پایدار شهری و متوازن در جزیره کیش و نیز مسولیت اجتماعی کلیه ی جوامع در جزیره کیش، مدیریت اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در نظر دارد یک صندوق مالی تحت عنوان صندوق مسولیت اجتماعی csr, را راه اندازی نماید که در نخستین جلسه ی بررسی مراحل اجرایی آن که صبح دیروز با حضور مسولان و صاحب نظران برگزار بخش خصوصی و دولتی برگزار شد گام های اجرایی این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

این صندوق که اعضای اصلی آن صاحبان سرمایه‌ بخش خصوصی کیش و معتمدان محلی خواهند بود در آینده ای نزدیک به موتور محرک توسعه پایدار جزیره کیش تبدیل خواهد شد و کلیه مصارف آن در حوزه های زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی عام المنفعه خواهد بود.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد کیش از سال گذشته تا کنون طرح توسعه مشارکت و سرمایه اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده که طی آن پایبندی به حوزه مسئولیت اجتماعی کلیه ی دستگاه های دولتی و بخش خصوصی جزیره کیش را ارزیابی و مورد تشویق قرار خواهد داد و از همه ی آحاد مردم به ویژه کنش گران حوزه های اجتماعی جزیره کیش در این طرح دعوت به عمل می آورد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5657
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.