اولین کنگره بین المللی توسعه و توانمندسازی اقتصاد گردشگری با رویکرد نقش زنجیره ارزش در صنعت گردشگری و توسعه پایدار و با حضور مدیرعامل و معاونین منطقه آزاد ماکو؛ در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

به  گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، محمدرضا اسفندیاری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در این کنگره اساتید و فعالان حوزه گردشگری از بخش های دولتی و خصوصی کشور حضور داشتند و پیرامون توسعه گردشگری، اقتصاد گردشگری و گردشگری سلامت بحث و تبادل نظر شد

 افزود:‌ توسعه زیرساخت های گردشگری و مناطق آزاد، فرصت های سرمایه گذاری گردشگری، گردشگری سلامت، استاندارد سازی و ارتقاء خدمات گردشگری، گردشگری دریایی، گردشگری و سرمایه گذاری سبز، ارزش افزوده در صنایع دستی و اثر مشارکت بانوان در توسعه گردشگری پایدار؛ محورهای مهم و مورد نظر در اولین کنگره بین المللی توسعه و توانمندسازی اقتصاد گردشگری بود که به آنها پرداخته شد.

وی از برپایی نمایشگاه جانبی و معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و جاذبه های طبیعی و بکر بزرگترین منطقه آزاد ماکو در حاشیه برگزاری این کنگره در محل سالن همایش های صدا و سیما خبر داد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: در حاشیه این کنگره مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو طی گفت و گو با خبرنگاران واصحاب رسانه به تبیین برنامه های سازمان منطقه آزاد ماکو برای توسعه گردشگری و اقتصادی سازی آن در منطقه پرداخت.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5666
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.